Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

V Radovljici z novim sloganom računajo na več gostov

Radovljica, 31. januarja - Radovljiška občina je četrta turistično najmočnejša občina na Gorenjskem. Lani je zabeležila okrog 100.000 nočitev, število pa stalno upada, kar je tudi posledica pomanjkanja strategije razvoja turizma in njegove promocije v zadnjem desetletju, pojasnjuje direktorica Zavoda za turizem Radovljica Nataša Mikelj.

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove turistične podobe občine Radovljica.
Novi simbol in slogan radovljiške občine
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove turistične podobe občine Radovljica.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove turistične podobe občine Radovljica.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove turistične podobe občine Radovljica.
Radovljiški župan Ciril Globočnik, Direktorica Zavoda za turizem Radovljica Nataša Mikelj in idejna vodja nove turistične podobe občine Radovljica Eva Perčič.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove turistične podobe občine Radovljica.
Radovljiški župan Ciril Globočnik, Direktorica Zavoda za turizem Radovljica Nataša Mikelj in idejna vodja nove turistične podobe občine Radovljica Eva Perčič.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove turistične podobe občine Radovljica.
Radovljiški župan Ciril Globočnik in predstavnica za odnose z javnostmi v radovljiški občini Manca Šetina Miklič.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove turistične podobe občine Radovljica.
Idejna vodja nove turistične podobe občine Radovljica Eva Perčič.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove turistične podobe občine Radovljica.
Novi simbol in slogan radovljiške občine.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Sedaj je občina dobila novo turistično podobo s stilizirano čebelo in sloganom Radol'ca pristno sladka. Navezuje se zlasti na čebelarstvo, po katerem slovi Radovljica kot dom čebelarskega muzeja. Slogan pa izhaja tudi iz tega, da je občina dom najbolj znane slovenske čokolade in lectovih srčkov, je pojasnila idejna vodja Eva Perčič.

Radovljiški župan Ciril Globočnik je prepričan, da je občina z novo blagovno znamko in povezovanjem turizma na zelo dobri poti, da poveča število turističnih nočitev za načrtovanih deset odstotkov in da turizem postane njena osrednja gospodarska dejavnost, tako kot je to v sosednji blejski občini.

tzu/fz
© STA, 2011