Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Slovenska filantropija poziva medije k poročanju o prostovoljstvu

Ljubljana, 27. januarja - Slovenska filantropija poziva medije, naj v evropskem letu prostovoljstva poročajo o ljudeh, ki nesebično pomagajo drugim. Dobra dela ne potrebujejo reklame, ampak potrebujejo dobre zgodbe, so zapisali v sporočilu za javnost. Poleg Festivala prostovoljstva mladih in Kongresa prostovoljstva letos pripravljajo tudi Dan za spremembe, ki bo 26. marca.

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Izvršna direktorica Slovenske filantropije Tereza Novak in ambasadorja prostovoljstva Barbara Miklič Türk ter Boštjan Klun.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Ambasador prostovoljstva Boštjan Klun.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Izvršna direktorica Slovenske filantropije Tereza Novak in ambasadorka prostovoljstva Barbara Miklič Türk.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Izvršna direktorica Slovenske filantropije Tereza Novak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Ambasadorka prostovoljstva Barbara Miklič Türk.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Ambasadorka prostovoljstva Barbara Miklič Türk.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Ambasadorka prostovoljstva Barbara Miklič Türk.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Izvršna direktorica Slovenske filantropije Tereza Novak in ambasadorja prostovoljstva Barbara Miklič Türk ter Boštjan Klun.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Izvršna direktorica Slovenske filantropije Tereza Novak in ambasadorja prostovoljstva Barbara Miklič Türk ter Boštjan Klun.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Izvršna direktorica Slovenske filantropije Tereza Novak in ambasadorja prostovoljstva Barbara Miklič Türk ter Boštjan Klun.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Levo ambasadorja prostovoljstva Boštjan Klun in Barbara Miklič Türk.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Slovenska filantropija.
Novinarska konferenca Slovenske filantropije na temo Ali dobra dela potrebujejo reklamo?
Izvršna direktorica Slovenske filantropije Tereza Novak in ambasadorja prostovoljstva Barbara Miklič Türk ter Boštjan Klun.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.166 znakov (brez presledkov) oziroma 199 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

spc/td
© STA, 2011