Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Najslabše rezultate na nacionalnem preverjanju znanja dosegli učenci iz Pomurja in Podravja

Ljubljana, 27. januarja - Najslabše rezultate na nacionalnem preverjanju znanja iz matematike in slovenščine v 9. razredu so v šolskem letu dosegli učenci iz Pomurja in Podravja, najboljše pa učenci iz goriške regije, je na današnji seji strokovnega sveta za splošno izobraževanje dejal predsednik Državne komisije za nacionalno preverjanje znanja Janez Bečaj.

Pojasnil je, da ni nujno, da je kakovost pouka v osnovnih šolah v Pomurju in Podravju slabša kot kakovost pouka po ostalih osnovnih šolah v Sloveniji, so pa dosežki učencev na nacionalnem preverjanju znanja opazno slabši.

Uspeh osnovnošolcev pri matematiki in slovenščini je po mnenju redne profesorice na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru Milene Ivanuš Grmek močno povezan z dohodki njihovih staršev, ne pa toliko z njihovo izobrazbo.

Državna komisija za nacionalno preverjanje znanja tudi ugotavlja, da pri matematiki pouk ne poteka tako, kot je predvideno v učnem načrtu, znanje učencev pa ne izhaja iz praktičnih nalog.

jaz/ako/ako
© STA, 2011