Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Vse več otrok s posebnimi potrebami vključenih v redno osnovnošolsko izobraževanje

Ljubljana, 12. januarja - Vse več otrok s posebnimi potrebami je vključenih v redne osnovnošolske izobraževalne sisteme ter s tem integriranih v družbo. Vendar pa so ti otroci manj uspešni kot njihovi sovrstniki, je na današnji novinarski konferenci dejal vodja delovne skupine, ki je pripravila analizo vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami, Božidar Opara.

Analiza je pokazala, da je bilo leta 1975 v Sloveniji približno pet odstotkov populacije otrok vključenih v različne posebne šole oz. zavode, v šolskem letu 2009/10 pa samo dva odstotka otrok. Največja težava pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redno izobraževanje je po mnenju Opare njihov slabši učni uspeh in rezultati, predvsem v zadnji triadi osnovne šole.

Na sekundarnem nivoju izobraževanja je situacija nekoliko drugačna, saj se populacija mladih s posebnimi potrebami zaveda svojih hib ter se vključuje v manj zahtevne srednje šole, je poudaril Opara.

jaz/tz/tz
© STA, 2011