Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Ministrstvo zagotavlja, da varstvo potrošnikov z novelo ne bo okrnjeno

Ljubljana, 7. januarja - Ministrstvo za gospodarstvo zagotavlja, da novela zakona o varstvu potrošnikov, katere predlog je v javni razpravi in med drugim zaradi uskladitve z evropskim pravnim redom ukinja institut obvezne garancije, ne bo poslabšala varstva potrošnikov.

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo, na kateri sta generalni direktor direktorata za notranji trg Peter Vrtačnik in direktorica Urada RS za varstvo potrošnikov Mojca Burgar predstavila novelo zakona o varstvu potrošnikov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo, na kateri sta generalni direktor direktorata za notranji trg Peter Vrtačnik in direktorica Urada RS za varstvo potrošnikov Mojca Burgar predstavila novelo zakona o varstvu potrošnikov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo, na kateri sta generalni direktor direktorata za notranji trg Peter Vrtačnik in direktorica Urada RS za varstvo potrošnikov Mojca Burgar predstavila novelo zakona o varstvu potrošnikov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo, na kateri sta generalni direktor direktorata za notranji trg Peter Vrtačnik in direktorica Urada RS za varstvo potrošnikov Mojca Burgar predstavila novelo zakona o varstvu potrošnikov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo, na kateri sta generalni direktor direktorata za notranji trg Peter Vrtačnik in direktorica Urada RS za varstvo potrošnikov Mojca Burgar predstavila novelo zakona o varstvu potrošnikov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo, na kateri sta generalni direktor direktorata za notranji trg Peter Vrtačnik in direktorica Urada RS za varstvo potrošnikov Mojca Burgar predstavila novelo zakona o varstvu potrošnikov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo, na kateri sta generalni direktor direktorata za notranji trg Peter Vrtačnik in direktorica Urada RS za varstvo potrošnikov Mojca Burgar predstavila novelo zakona o varstvu potrošnikov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo, na kateri sta generalni direktor direktorata za notranji trg Peter Vrtačnik in direktorica Urada RS za varstvo potrošnikov Mojca Burgar predstavila novelo zakona o varstvu potrošnikov.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Kot pravi generalni direktor direktorata za notranji trg na ministrstvu za gospodarstvo Peter Vrtačnik, je že po veljavni zakonodaji večino pravic, ki jih zagotavlja obvezna enoletna garancija, že pokritih z zakonskim jamstvom za stvarne napake na izdelkih.

Z ukinitvijo obvezne garancije sicer ne bi bilo več obveznega zagotavljanja servisa in (sedanjega 45-dnevnega) roka za odpravo napake.

Reklamacijo iz naslova stvarne napake oz. zakonsko jamstvo lahko potrošnik uveljavlja za vso kupljeno blago, če prodajalca o tem obvesti pravilno in pravočasno - v dveh mesecih od odkritja napake obdobju dveh let od nakupa.

Zahteva lahko odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali odstopi od pogodbe.

jb/fz
© STA, 2011