Pri bralni pismenosti slovenski dijaki zaostajajo za povprečjem OECD
Ljubljana, 7. decembra - Na področju bralnih kompetenc slovenski dijaki zaostajajo za povprečjem držav OECD in za primerljivimi državami, kažejo prvi podatki mednarodne raziskave PISA za leto 2009, ki so jih danes predstavili na Pedagoškem inštitutu. Kot je za STA povedala direktorica inštituta Mojca Štraus, pa so slovenski dijaki boljši pri matematiki in naravoslovju.
V lanski raziskavi, ki je bila osredotočena na bralno pismenost in je zajela 65 držav sveta, od tega 43 držav OECD, je iz Slovenije sodelovalo slabih 8000 učencev, v veliki večini dijakov.
Temeljne bralne kompetence je doseglo 79 odstotkov slovenskih učencev, medtem ko je bilo povprečje držav OECD 81, povprečje držav EU pa 82 odstotkov, je navedla Štrausova, sicer nacionalna koordinatorica omenjene raziskave.
Ob pričujočih rezultatih, ki so po njenem sicer potrebni dodatnih raziskav, pa Štrausova meni, da je na področju bralne pismenosti verjetno potreben razmislek, kaj se da tu narediti.