Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Zoper krizo z ozko usmerjeno ponudbo motornih čolnov

Portorož, 16. maja - Gospodarska kriza je spremenila nakupovalne navade kupcev motornih čolnov, ugotavlja Matjaž Avšič, od aprila novi lastnik Elanove tovarne motornih čolnov na Hrvaškem. Na nove razmere se bodo odzvali s proizvodnjo, ozko usmerjeno v določen krog kupcev. Izdelali bodo manjši čoln Elan Power E30 do 10 metrov dolžine, vzhodnemu trgu pa ponudili čoln večjih dimenzij.

Kriza je bolj kot proizvodnjo jadrnic prizadela proizvodnjo motornih čolnov, kjer je prodaja praktično zastala. Največji upad je po navedbah Avšiča zaznati v razredu srednje velikih motornih čolnov.

Varčnejši so postali predvsem potrošniki na zahodnih trgih, kot sta Nemčija in Italija, medtem ko so v državah Vzhodne Evrope s krizo manj obremenjeni. Nasprotno pa jadrnice v državah Vzhodne Evropa po njegovem nimajo tako velikega potenciala kot motorni čolni.

ld/arh
© STA, 2010