Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Na okrogli mizi o pomenu dolgoročne strategije za uspešnost blagovne znamke

Ljubljana, 12. maja - S pomočjo blagovne znamke lahko podjetje utrdi in izboljša svoj ugled na trgu, lahko pa ga z njo tudi uniči, so se strinjali udeleženci današnje okrogle mize o blagovni znamki kot investiciji v uspeh na Gospodarski zbornici Slovenije. Ob tem so poudarili, da je za oblikovanje uspešne blagovne znamke potrebna dolgoročna strategija.

Ljubljana.
Generalni direktor GZS Samo Hribar Milič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Ljubljana.
Generalni direktor GZS Samo Hribar Milič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Generalni direktor Gospodarske zbornice Slovenije Samo Hribar Milič je ob tem ocenil, da imamo v Sloveniji vse pogoje, da imamo močne blagovne znamke. Hribar Milič je hkrati prepričan, da Sloveniji ne bodo pomagale ne samostojnost ne geostrateška lega ne politične povezave, če ne bo imela močnih blagovnih znamk.

fz/jes
© STA, 2010