Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Na okrogli mizi o pomenu dolgoročne strategije za uspešnost blagovne znamke

Ljubljana, 12. maja - S pomočjo blagovne znamke lahko podjetje utrdi in izboljša svoj ugled na trgu, lahko pa ga z njo tudi uniči, so se strinjali udeleženci današnje okrogle mize o blagovni znamki kot investiciji v uspeh na Gospodarski zbornici Slovenije (GZS). Ob tem so poudarili, da je za oblikovanje uspešne blagovne znamke potrebna dolgoročna strategija.

Ljubljana.
Generalni direktor GZS Samo Hribar Milič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Ljubljana.
Generalni direktor GZS Samo Hribar Milič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.690 znakov (brez presledkov) oziroma 310 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

fz/jes
© STA, 2010