Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Učbeniki imajo glede na raziskavo preveč abstraktnih izrazov

Ljubljana, 7. maja - Izvajalci raziskave o kakovosti učbenikov so danes opozorili na nujnost, da učitelj loči dober učbenik od slabega, ki ima med drugim preveč ilustracij in abstraktnih izrazov. Minister za šolstvo in šport Igor Lukšič pa je napovedal, da bodo odprli široko javno razpravo o tej problematiki.

V zadnjih 15 letih se kaže tendenca, da učbeniki postanejo čim bolj privlačni, je minister dejal na današnji novinarski konferenci. Vendar pa se po njegovem opozorilu vsebinski del zapostavlja. Prostora za izboljšanje je še veliko, je menil.

Po raziskavi o kakovosti slovenskih učbenikov, ki jo je vodil Janez Justin s Pedagoškega inštituta, so učbeniki preobremenjeni z abstraktnimi izrazi. Zlasti so to opazili pri učbenikih za matematiko, kjer so žargonski izrazi iz računovodstva prej ovira kot opora, je dejal.

Po njegovih besedah bi morali najti način, kako učitelje usposobiti, da ločijo med slabim in dobrim učbenikom.

pse/miv
© STA, 2010