Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Nasveti v pomoč pri uveljavljanju pravic letalskih potnikov

Bruselj, 4. maja - Mreža evropskih centrov za varstvo potrošnikov je danes objavila praktične nasvete v pomoč potnikom pri uveljavljanju pravic po aprilskem prometnem kaosu zaradi oblaka vulkanskega prahu. Letalske družbe morajo oškodovanim potnikom sistemsko zagotoviti povračilo stroškov za vozovnico ali preusmeritev leta.

Belgija.
Evropski komisar za varstvo potrošnikov John Dalli.
Foto: Thierry Monasse/STA
Arhiv STA

Sveženj praktičnih nasvetov med drugim vsebuje standardno pritožno pismo v vseh nacionalnih jezikih, kontaktne podatke o vseh letalskih prevoznikih oz. seznam naslovov, na katere je mogoče poslati pritožno pismo, ter nasvete za uporabo zunajsodnega reševanja sporov s prevoznikom.

Potniki se morajo za uveljavitev svojih pravic najprej obrniti na letalsko družbo oziroma prodajno mesto, kjer so kupili vozovnico. Če svojih pravic ne morejo uveljaviti, pa se lahko obrnejo tudi na nacionalne organe, pristojne za ukrepanje v takšnem primeru, ali centre za varstvo potrošnikov.

V Sloveniji je to direktorat za civilno letalstvo na ministrstvu za promet. Kontaktni številki, ki ju jo mogoče najti na seznamu vseh nacionalnih organov na spletu, pa sta 0038642061585 in 0038614734600.

pm/uk
© STA, 2010