Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

V ZDA obtožbe na račun papeža, v Vatikanu vse odločno zanikajo

Vatikan, 25. marca - Vatikanski časopis L'Osservatore Romano je danes zavrnil pisanje ameriškega časnika New York Times, da je papež Benedikt XVI. vedel za spolne zlorabe kakih 200 gluhih dečkov s strani ameriškega duhovnika Lawrenca Murphyja, a se nanje ni odzval. Pisanje New York Timesa je sicer danes javno potrdila že tudi ena od žrtev duhovnika Murphyja.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.300 znakov (brez presledkov) oziroma 447 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

kku/aju
© STA, 2010