Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Novinarji naj imajo svoje mnenje, a naj bodo profesionalni

Ankaran, 27. novembra - Novinarji naj imajo svoje mnenje, vendar naj delo opravljajo profesionalno, predvsem pa preverjajo dejstva, so se strinjali udeleženci okrogle mize z naslovom Politični angažma novinarjev? Koliko političnega mnenja ima lahko novinar?. Dogodek se je v Ankaranu odvil v okviru Novinarskih dnevov v organizaciji Društva novinarjev Slovenije.

Ankaran, Hotel Konvent.
Na Novinarskih dnevih v Ankaranu so na okrogli mizi z z naslovom Novinarji, mi da smo banalni? spregovorili o vdiranju lahkotnih vsebin v medije.
Mirko Štular, Igor E. Bergant, Ksenija Horvat Petrovčič, Jože Vogrinc in Dejan Pušenjak.
Foto: Lena Dujc/STA

Ankaran, Hotel Konvent.
Na Novinarskih dnevih v Ankaranu so na okrogli mizi z z naslovom Novinarji, mi da smo banalni? spregovorili o vdiranju lahkotnih vsebin v medije.
Mirko Štular, Igor E. Bergant, Ksenija Horvat Petrovčič, Jože Vogrinc in Dejan Pušenjak.
Foto: Lena Dujc/STA

Na okrogli mizi, ki jo je vodila novinarka časnika Dnevnik Tanja Lesničar Pučko, so o politični angažiranosti novinarjev razpravljali kolumnistka časnika Dnevnik Ranka Ivelja, Vlado Miheljak s Fakultete za družbene vede, Miha Lampreht z RTV Slovenija in komentatorka časnika Večer Dragica Korada.

"Slabo je, če so novinarji politično opredeljeni, še bolj pa se je treba bati novinarjev, ki trdijo, da imajo ekvidistanco do vsega," je opozoril Miheljak. Po besedah Mihe Lamprehta z RTV Slovenija je ključno, da novinarji lastnega mnenja ne prodajajo kot dejstvo, da dopustijo slišati drugo stran in upoštevajo minimalne moralne in etične kodekse. Ranka Ivelja pa je izpostavila, da so novinarski prispevki, ki so v javnosti dojeti kot politično pristranski, pogosto nasledek ekonomskih pritiskov in obrtniško slabega dela novinarjev.

Udeleženci okrogle mize z naslovom Novinarji, mi da smo banalni? pa so kritično ocenili vdiranje t.i. rumenih vsebin v medije. Del odgovornosti za banalizacijo vsebin nosijo tudi mediji, ki v želji po doseganju boljše gledanosti nekritično povzemajo komercialne vzorce, so se strinjali Igor E. Bergant, Mirko Štular, Jože Vogrinc in Dejan Pušenjak.

pse/ld/mo/mo
© STA, 2009