Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Slovenski avtoprevozniki po opozorilih združenja zaradi krize v velikih težavah

Ljubljana, 11. novembra - Slovenski avtoprevozniki so po besedah direktorja Združenja za promet pri GZS Roberta Severja zaradi finančne in gospodarske krize v resnih težavah. V letošnjem prvem polletju se je izvoz transportnih storitev v medletni primerjavi znižal za 30,1 odstotka, uvoz pa za 27,9 odstotka, je danes na novinarski konferenci poudaril Sever.

Ljubljana, GZS
Novinarska konferenca GZS - Združenja za promet, na kateri so spregovorili o vse resnejših težavah v panogi slovenskega avtoprevozništva.
Direktor združenja za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije Robert Sever.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, GZS
Novinarska konferenca GZS - Združenja za promet, na kateri so spregovorili o vse resnejših težavah v panogi slovenskega avtoprevozništva.
Direktor združenja za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije Robert Sever.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, GZS
Novinarska konferenca GZS - Združenja za promet, na kateri so spregovorili o vse resnejših težavah v panogi slovenskega avtoprevozništva.
Direktor združenja za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije Robert Sever.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, GZS
Novinarska konferenca GZS - Združenja za promet, na kateri so spregovorili o vse resnejših težavah v panogi slovenskega avtoprevozništva.
Direktor združenja za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije Robert Sever.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, GZS
Novinarska konferenca GZS - Združenja za promet, na kateri so spregovorili o vse resnejših težavah v panogi slovenskega avtoprevozništva.
Direktor združenja za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije Robert Sever.
Foto: Daniel Novakovič/STA

K vse slabšemu položaju, ki se kaže tudi v drastičnem zmanjšanju števila novoregistriranih tovornih vozil, je po njegovih besedah prispevala predvsem gospodarska kriza in posledično zmanjšanje blagovnih tokov. Zaradi upada potreb po prevozih so morali iz prometa že umakniti približno 2000 tovornih vozil, približno 800 pa jih je bilo vrnjenih leasinškim družbam.

Poslovanje avtoprevoznikov po njegovih besedah sicer otežujejo tudi finančna nedisciplina, nelojalna konkurenca ter delo na črno. Ali bo slovensko prevozništvo do leta 2011, ko naj bi se po napovedih razmere v panogi začele izboljševati, vzdržalo, pa je po Severjevih besedah velika uganka.

bst/sk/bst
© STA, 2009