Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Napredna črtna koda, ki povezuje klasične medije s spletom

Ljubljana, 10. novembra - Predstavniki slovenske podružnice Microsofta in vodilnega slovenskega ponudnika na področju zunanjega oglaševanja Europlakat so danes predstavili tehnologijo Microsoft Tag. Ta prinaša napredno črtno kodo oziroma tako imenovano interaktivno kodo, ki s pomočjo mobilnega telefona povezuje svet tradicionalnih medijev s spletom.

Ljubljana.
Generalni direktor Microsofta Slovenije Matej Potokar.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Ljubljana.
Generalni direktor Microsofta Slovenije Matej Potokar.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Ljubljana.
Generalni direktor Microsofta Slovenije Matej Potokar.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Kot je na novinarski konferenci v Ljubljani povedal generalni direktor Microsofta Slovenija Matej Potokar, ta črtna koda uporablja različne barve in geometrične oblike ter na ta način razširja uporabnost črtnih kod.

Tehnologija Microsoft Tag deluje tako, da se na primer na oglas na obcestnem plakatu natisne tudi posebno kodo, ki lahko vsebuje različne barve in geometrične oblike. Mimoidoči uporabnik, ki ga zanima vsebina oglasa, nato preprosto s svojim mobilnim telefonom fotografira to kodo. Ko je koda čez nekaj trenutkov dekodirana, se na mobilnem telefonu izvrši z njo povezano dejanje, na primer odpiranje določene spletne strani.

arh/bst
© STA, 2009