Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Britanski tabloid ni vdrl v mobilne telefone zvezdnikov

London, 9. novembra - Britanska komisija za pritožbe, ki preiskuje kršitve medijev, je danes zavrnila obtožbe, da je tabloid News of the World vdrl v mobilne telefone na stotine vidnih predstavnikov britanskega javnega življenja. Kot so sporočili po štiri mesece trajajoči preiskavi, ni dokazov, da je časnik spremljal glasovno pošto na mobilnih telefonih znanih oseb.

O domnevnem prisluškovanju je julija poročal britanski časnik Guardian, več oseb, ki naj bi jim vdrli v mobilne telefone, pa je tedaj napovedala tožbo proti tabloidu News of the World.

Med tistimi, ki naj bi jim vdrli v predale za glasovno pošto na mobilnih telefonih, so bili po pisanju Guardiana, ki se je skliceval na vir iz Scotland Yarda, igralka Gwyneth Paltrow, pevec George Michael, nekdanji namestnik premiera John Prescott, londonski župan Boris Johnson, trener nogometnega kluba Manchester United Alex Ferguson in legendarni angleški nogometaš Alan Shearer.

mlj/sk/vr/mlj
© STA, 2009