Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Živilci z akcijo Kupujem slovensko v ponovno osvajanje domačega trga

Ljubljana, 3. novembra - Predstavniki Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije so danes v prostorih državnega sveta pripravili predstavitev nacionalne kampanje Kupujem slovensko. Z njo želijo v času vse ostrejše konkurence s strani uvožene hrane in aktualne gospodarske krize ponovno osvojiti domači trg.

Kot je pojasnil predsednik upravnega odbora zbornice kmetijskih in živilskih podjetij Iztok Bricl, želijo s kampanjo ohranjati delovna mesta v živilski industriji, pospeševati prodajo slovenskih živilskih izdelkov, osvestiti potrošnike o prednostih domačih kakovostnih izdelkov in povečati učinkovitost delovanja celotne agroživilske verige.

V kampanjo, s katero sistematično gradijo generično blagovno znamko Kupujem slovensko, so doslej vložili že okrog 200.000 evrov. V prihodnjem letu naj bi kampanja stopila v novo fazo, v okviru katere naj bi zagotovili boljše sodelovanje s trgovci in potrošniki.

arh/bst
© STA, 2009