Žito prevzema del blagovnih znamk Droge Kolinske

Ljubljana, 24. novembra - Ljubljansko podjetje Žito bo s 1. marcem 2009 od Droge Kolinske prevzelo program čajev 1001 cvet, program rižev in mlevskih izdelkov blagovne znamke Zlato polje in program začimb in mešanic blagovne znamke Maestro. Žito bo prevzelo tudi vseh 95 zaposlenih na teh programih, je Droga Kolinska danes objavila na spletnih straneh Ljubljanske borze.

Ljubljana.
Žito.
Foto: Domen Grögl/STA
Arhiv STA

Ljubljana.
Žito.
Foto: Domen Grögl/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.998 znakov (brez presledkov) oziroma 351 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

vpu/arh
© STA, 2008