Za vzpostavitev znamke Slovenije 198.000 evrov

Ljubljana, 19. junija - Na ministrstvu za gospodarstvo so danes predstavili projekt vzpostavitve in upravljanja znamke Slovenija. Nalogo so zaupali agenciji Pristop, vrednost pogodbe pa znaša 198.000 evrov. To, kar potrebujemo, je jasno in kratko sporočilo, ki bo ob ustrezni komunikacijski podpori in dosledni uporabi na vseh ravneh javnega življenja zmogla vzbuditi prvo in močno asociacijo na Slovenijo, je dejal generalni direktor direktorata za turizem Marjan Hribar. Znamka naj bi bila končana konec oktobra.

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo s predstavitvijo projekta vzpostavljanja znamke Slovenije in njegovo nadaljnjo dinamiko.
Maja Konečnik z Ekonomske fakultete Ljubljana, generalni direktor direktorata za turizem Marjan Hribar in Andrej Drapal iz Pristopa.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo s predstavitvijo projekta vzpostavljanja znamke Slovenije in njegovo nadaljnjo dinamiko.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo s predstavitvijo projekta vzpostavljanja znamke Slovenije in njegovo nadaljnjo dinamiko.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo s predstavitvijo projekta vzpostavljanja znamke Slovenije in njegovo nadaljnjo dinamiko.
Maja Konečnik z Ekonomske fakultete Ljubljana.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo s predstavitvijo projekta vzpostavljanja znamke Slovenije in njegovo nadaljnjo dinamiko.
Andrej Drapal iz Pristopa.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo s predstavitvijo projekta vzpostavljanja znamke Slovenije in njegovo nadaljnjo dinamiko.
Generalni direktor direktorata za turizem Marjan Hribar.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo s predstavitvijo projekta vzpostavljanja znamke Slovenije in njegovo nadaljnjo dinamiko.
Generalni direktor direktorata za turizem Marjan Hribar.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo s predstavitvijo projekta vzpostavljanja znamke Slovenije in njegovo nadaljnjo dinamiko.
Maja Konečnik z Ekonomske fakultete Ljubljana, generalni direktor direktorata za turizem Marjan Hribar in Andrej Drapal iz Pristopa.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za gospodarstvo.
Novinarska konferenca ministrstva za gospodarstvo s predstavitvijo projekta vzpostavljanja znamke Slovenije in njegovo nadaljnjo dinamiko.
Maja Konečnik z Ekonomske fakultete Ljubljana, generalni direktor direktorata za turizem Marjan Hribar in Andrej Drapal iz Pristopa.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.195 znakov (brez presledkov) oziroma 560 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

ks/uk
© STA, 2007