Za volilno kampanjo Pečanove nekaj več kot za Klokočovnikovo

Izola, 12. januarja - Na izolskih lokalnih volitvah, kjer se je v boj za županski stolček v prvem krogu podalo šest kandidatov, je po podatkih, pridobljenih na sedežih strank, za volilno kampanjo največ porabila SD, takoj za njimi pa stranka Izola je naša. Volilna kampanja Brede Pečan je v obeh krogih skupaj znašala 14.502 evrov (3.475.361 tolarjev), stranka Izola je naša pa je za župansko volilno kampanjo Tomislava Klokočovnika v obeh krogih skupaj porabila 13.353 evrov (3,2 milijona tolarjev).

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 691 znakov (brez presledkov) oziroma 119 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

kkl/mkr
© STA, 2007